شناسهٔ خبر: 40452072 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رپرتاژ آگهی

شناخته شده ترین برندهای دوربین مدار بسته

صاحب‌خبر -

دوربین مداربسته یا closet circuit television به دوربین های گفته میشود که در یک محل انتخابی نصب گردیده، و  وقایع را ظبط و ارسال میکند. غالبا از دوربین مداربسته برای نظارت و امنیت به کار برده میشوند. ولی تنها به این امور اختصاص داده نشده چرا که در ویدیو کنفرانس ها و امور دیگر نیز کاربرد دارند.

شناخته شده ترین برند های دوربین مداربسته

شناخته شده ترین برندهای دوربین مدار بسته

بر اساس مجله ASMAG برخی از شناخته شده ترین برند های دوربین مداربسته شامل این برند ها میشود:

1 : دوربین مدار بسته هایک ویژن (HIKE VISION)

این برند در سال 2001 تاسیس گردید و با سرعتی بالا از پیشگامان این عرصه شد. شرکت هایک ویژن در سال 2015  حدود 16 درصد از تولید کلی محصولات نظارت تصویری به خود اختصاص داده است. . درسال 2016 به جایگاه اول در میان 50 شرکت برتر تولید کننده تجهیزات امنیتی دست یافته است.

2 : دوربین مدار بسته های لوک (HILOOK)

این برند نیز در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن معارفه گردیده و از سری برند های با کیفیت و قدرتمند در این عرصه میباشد. برند های لوک از به روز ترین تکنولوژی دنیا در محصولات خود استفاده نموده است، با قیمت مناسب نسبت به تکنولوژی ارائه شده توانسته سهم مهمی از بازار تجهیزات نظارتی رو به خود اختصاص دهد.

3 : برند داهوا ( DAHUA)

برند داهوا نیز همانند هایک ویژن از سال 2001 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت درسال 2015 در رتبه دوم، از حیث سهم بازار را به خود اختصاص داده است. برند داهوا با اخذ گواهی نامه ISO 9001   و گواهی نامه های  UL – CE – FCCتوانسته مهر اثباتی به کیفیت بالای محصولات خود بزند.

برند های قدرتمند و پیشگام در حوزه دوربین مداربسته فقط به این سه برند ختم نمیشوند از جمله برند های موفق دیگر میتوان به برندهای یونی ویو (UNIVIEW)، سامسونگ (SAMSUNG)، سونی (SONY)، پاناسونیک (PANASONIC)، بوش (BOSCH)، اکسیس (AXIS) نیز اشاره نمود که در بازار دوربین مداربسته سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. شرکت اوج گستران ارتباط میهن این افتخار را دارد که برند های به روز و با کیفیت جهان رو در ایران تامین نماید.

برچسب‌ها:

نظر شما