شناسهٔ خبر: 40451106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاظمیان: کیفیت لیگ برتر پارسال بهتر از امسال بود

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود، اما کیفیت لیگ برتر پارسال بهتر از امسال بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تمرین با بازیکنان استقلال و مسابقه با وریا غفوری گفت: با غفوری قبلا تنیس فوتبال بازی کرده ام، اتفاقا خیلی هم خوب بازی می‌کند و در این زمینه مهارت دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دلتنگی اش برای فوتبال بعد از ۲ ماه تعطیلی، عنوان کرد: لیگ برتر ایران و بازی تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را دنبال می‌کنم. من همچنین رئالی هستم و لالیگای اسپانیا را به شدت  پیگیری می‌کنم. خوشبختانه مسابقات آغاز شده و امیدوارم با نابودی کرونا رقابت‌ها با تماشاگر برگزار شود، زیرا فوتبال فقط با طرفدار لذت بخش است.

کاظمیان افزود: کیفیت لیگ با توجه به نتیجه گرفتن تیم‌ها در جام باشگاه‌های آسیا سنجیده می‌شود. تیم‌های قطری، اماراتی، ازبکستانی و عربستانی از سطح خوبی برخوردار هستند و به نظرم کیفت لیگ پارسال به مراتب از امسال بهتر بود، ولی امیدوارم در ادامه رقابت‌های خوبی شود تا همه لذت ببرند.

او در پایان تصریح کرد: من پرسپولیسی هستم و این تیم فاصله خوبی با دیگر باشگاه‌ها ایجاد کرده، اما تیم‌های دیگر همچنان از شانس خوبی برخوردار هستند. امیدوارم بازی‌های باقی مانده حساس و لذت بخش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما