شناسهٔ خبر: 40447784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نیروهای انقلابی با هم‌افزایی گره‌های کشور را باز می‌کنند

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیروهای انقلابی با هم‌افزایی گره‌های کشور را باز می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر دوشنبه در دیدار سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین اظهار کرد: زمانی مرزهای انقلاب اسلامی به مدرسه فیضیه محدود بود اما به برکت انقلاب اسلامی مرزهای انقلاب در کشورهای اسلامی توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: در حالی که امام خمینی (ره) با یاران اندکی قیام و نهضت را آغاز کرد اما با عنایت‌های الهی انقلاب به پیروزی رسید و امروز شاهدیم فرزندان امام خمینی (ره) در قالب نیروهای سپاه و ارتش از هیچ تهدیدی هراس ندارند و آمریکا را به زانو در آورده اند.

امام جمعه قزوین با تسلیت ایام رحلت جانگداز امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، یادی از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ کرد و یادآور شد: امام راحل با یاران اندکی که داشتند در سال ۱۳۴۲ قیام کردند و این آغاز در نهایت به سقوط رژیم پهلوی منجر شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در ۱۵ خرداد ۱۳۵۴ در حالی که شاه تلاش می‌کرد امام خمینی (ره) را با تبعید و حذف نام ایشان در اخبار و کتاب‌ها، به فراموشی بسپارد اما طلبه‌های فیضیه قیام کردند و شعار حمایت از امام خمینی (ره) سر دادند و در نهایت با سرکوب رژیم مواجه شدند.

وی افزود: اما به برکت همان رشادت‌ها و تلاش‌های طلبه‌ها امروز شاهدیم مرزهای فیضیه گسترش یافته و جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی در حال مبارزه با دشمنان و استکبار آمریکایی و اسرائیلی هستند.

آیت‌الله عابدینی ضمن تبریک مجدد به سرهنگ حیدری و تقدیر از خدمات سرهنگ شیخ‌حسنی فرمانده پیشین ناحیه امام حسن (ع) گفت: ان‌شاءالله همه نیروهای انقلابی با تلاش و پشتکار بیش از پیش، گره‌ها و مشکلات کشور را باز خواهند کرد و در این مسیر باید دست‌گیر یکدیگر باشیم.

نظر شما