شناسهٔ خبر: 40446735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

طولانی‌ترین خداحافظی تاریخ فوتبال در پرسپولیس

اما از همان مصاحبه بعد از بازی برانکو و در میان شادی هواداران و بازیکنان او که میدانست به آخر خط رسیده در خصوص ادامه همکاری خود با پرسپولیس جمله‌ای به زبان آورد که نمایانگر تصمیم قطعی او برای جدایی از نیمکت سرخ‌ها بود «از عرب بپرسید»

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین سال گذشته در چنین روزی فینال جام حذفی ایران بین دو تیم پرسپولیس و داماش شگفتی ساز برگزار شد.

 فینالی که شاید به جنجالی ترین فینال تاریخ ایران هم تبدیل شد. از مدتها قبل مشخص شده بود که این بازی قرار است در اهواز برگزار شود و هواداران پرسپولیس هم همه ورزشگاه را پر کرده بودند و جایی برای هواداران کم شمار داماش باقی نمانده بود. این آغاز حاشیه های چند ساعته این بازی بود. ماجرایی که حتی با وساطت بیرانوند و جلال حسینی هم ختم به خیر نشد تا سوت آغاز این بازی با تاخیری چند ساعته زده شود.

پرسپولیس که پیش از فینال جام حذفی سومین قهرمانی پیاپی لیگ را به دست آورده بود در نهایت با تکل گل علی علیپور قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد. شاید هیچ کدام از هواداران پرسپولیس تصور نمیکردند بعد از کسب این همه افتخار قرار است برای آخرین بار برانکو را به عنوان مربی خود در قاب تلویزیون ببینند.

اما از همان مصاحبه بعد از بازی برانکو و در میان شادی هواداران و بازیکنان او که میدانست به آخر خط رسیده در خصوص ادامه همکاری خود با پرسپولیس جمله ای به زبان آورد که نمایانگر تصمیم قطعی او برای جدایی از نیمکت سرخها بود «از عرب بپرسید»

این جمله برانکو در میان هیاهوی جشن قهرمانی چندان شنیده نشد اما ایرج عرب تا زمانی که برانکو با سران الاهلی قطر عکس نگرفت معتقد بود که برانکو برمیگردد و پول او هم حاضر است.

با این همه این آخرین تصویر از حضور مردی است که دوران پرافتخاری را برای سرخهای پایتخت به ارمغان آورد. کسی که سزاوار قدرشناسی بیشتر بود. بازی با داماش و تاخیر عجیب چند ساعته در برگزاری آن شاید طولانی ترین خداحافظی یک مربی‌ با تیم و هوادارانش باشد.  خداحافظی ای یک طرفه که تنها برانکو از آن خبر داشت و البته پدیده ای مانند عرب که توانست این خداحافظی  تلخ را  برای هواداران  پرسپولیس یک ماه دیگر هم تمدید کند.

نظر شما