شناسهٔ خبر: 40446263 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توافق اینتر با تونالی

باشگاه اینتر با هافبک ایتالیایی تیم فوتبال برشا به توافق برای عقد قرارداد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «کوریره دلا سِرا» ایتالیا، باشگاه اینتر با ساندرو تونالی، هافبک تیم فوتبال برشا برای عقد قراردادی چهار ساله با دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو به توافق رسیده است.

باشگاه برشا برای فروش هافبک ایتالیایی خود رقم 50 میلیون یورو می‌خواهد که مدیران باشگاه اینتر قصد دارند این مبلغ را از بودجه‌ای که از فروش مائورو ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن به دست آوردند، تأمین و برای عملی کردن انتقال تونالی به جوزپه‌ مه‌آتزا به برشا بپردازند.

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا» خبر داده بود، این هافبک 20 ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون اینتر، یوونتوس، میلان، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، ترجیح می‌دهد فوتبالش را در سری A ایتالیا دنبال کند و تمایل دارد تا به نراتزوری ملحق شود.

ساندرو تونالی که از سال 2012 عضو باشگاه برشاست و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، با بازی‌های درخشانش در این تیم موفق شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

ماسیمو سیلینو، مالک باشگاه برشا هم اخیراً در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفته بود: ساندرو هر وقت که بخواهد می‌تواند به من درخواست جدایی از برشا را بدهد و من هم با جدایی‌اش موافقت خواهم کرد. ترجیح هم می‌دهم که ساندرو در ایتالیا به بازی‌اش ادامه دهد.

تونالی که تا پایان ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد برشاست، در فصل جاری در 34 بازی برای برشا به میدان رفته و آمار سه گل زده و هفت پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما