شناسهٔ خبر: 40445955 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ورود به اورامانات برای 4 روز ممنوع شد

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: ورود به مناطق اورامانات از ساعت 14 فردا (سه‌شنبه 12 خرداد) تا روز شنبه هفته آینده ممنوع است و تنها افراد بومی می‌توانند وارد این منطقه شوند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|‌‌ هوشنگ بازوند روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: افرادی که قصد انجام کارهای اداری در این منطقه را دارند می‌توانند تا ظهر فردا پیگیر امور خود باشند.


وی افزود: مردم اورامانات بسیار مهمان نواز هستند اما اگر در تعطیلات آخر هفته سیل مسافران به این منطقه وارد شوند، شاهد بحرانی شدن وضعیت بیماری کرونا خواهیم بود.


شهرستان های روانسر، پاوه، جوانرود و ثلاث‌باباجانی در استان کرمانشاه جزء منطقه اورامانات محسوب می شوند.


استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود از شهرداری ها به ویژه شهرداری مرکز استان خواست که به تجمعات سطح شهر پایان دهد.


بازوند افزود: اکنون در مناطقی همچون میدان آزادی، مسکن و پرنده فروشان در سطح شهر کرمانشاه شاهد تجمع بیش از حد مردم هستیم؛ اگر نتوانیم این تجمعات را ساماندهی کنیم خسارت های بسیاری خواهیم داد.

وی با انتقاد از روند عادی شدن مراسم خاکسپاری در کرمانشاه گفت: فرمانداران و شهرداران باید از تجمع در مراسم‌خاک سپاری ها جلوگیری کنند؛ حضور بیش از 10 نفر در مراسم تشییع جنازه و خاک سپاری ها ممنوع خواهد بود.


استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در صورت تکرار و مشاهده تجمعات، فرمانداران و شهرداران باید در این زمینه پاسخگو باشند.


بازوند همچنین تصریح‌ کرد: تمام ادارات باید نسبت به تعطیلی آبدارخانه ها اقدام کنند و مراجعه کنندگان به ادارات نیز باید حتما ماسک داشته باشند.

 

منبع: ایرنا

نظر شما