شناسهٔ خبر: 40443770 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کرمی: مجلس انتقام خون سردار شهید سلیمانی را خواهد گرفت

نماینده مردم دشتی در مجلس با تأکید بر عدم مذاکره و سازش با آمریکایی‌ها، گفت: مجلس یازدهم از هر مسیری چه نظامی و چه غیرنظامی انتقام خون سردار شهید سلیمانی را می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین کرمی، با تأکید بر بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی هر نظامی، اعتماد عمومی است که متأسفانه امروز کمرنگ شده و کمتر به آن توجه شده است که با توجه به قوانین و اجرای آن باید تلاش شود تا این اعتماد به مردم بازگردد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نباید به آمریکا و هم پیمانان آن‌ها اعتماد کرد، اظهار داشت: حدود ۲۳۰ نفر از نمایندگان تحت عنوان نمایندگان جهادی در مجلس حاضر شده اند لذا مسیر و اعتقاد ما کاملا مشخص است و همانطور که تجربه گذشته نشان می‌دهد، نتیجه این اعتماد را بار‌ها و بار‌ها چه در رابطه با کشور خود چه سایر کشور‌ها دیده ایم.

وی افزود: موضع رئیس مجلس در نطق ایشان نیز نشان داد که مجلس یازدهم چه مسیری را دنبال می‌کند و هرگز پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد نشست و سازش با آن‌ها را مسیری برای حل مشکلات نمی‌داند.

این نماینده مردم از استان بوشهر در مجلس در پایان با تأکید بر اینکه مجلس از هر روشی که بتواند انتقاد خون سردار شهید سلیمانی را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مجلس به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی از هر مسیری چه نظامی و چه غیرنظامی انتقام خون شهیدمان را خواهیم گرفت.

نظر شما