شناسهٔ خبر: 40442586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

احمدی بیغش:

مجلس یازدهم حافظ منافع ملی و حامی خاص مردم خواهد بود

نماینده مردم شازند گفت: بدون شک مجلس یازدهم حامی جدی مردم و حافظ منافع ملی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به بخشی از سخنان نخستین نطق دکتر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه مجلس یازدهم بر سر آرمان‌های اصلی انقلاب، هیچ مسامحه‌ای را نمی‌پذیرد، اشاره کرد و گفت:‌ آمریکاییها در این 40 سال اخیر ثابت کردهاندکه قابل اعتماد و قابل مذاکره نیست.

 نماینده مردم شازند در ادامه افزود: هر زمانی که مسئولان به آمریکایی‌ها و به بیرون از کشور اعتماد کرده اند مردم ما به این اعتمادها باختند؛ لذا هرکسی که بخواهد اعتماد بی‌جا به اروپا و آمریکایی‌ها داشته باشد مردم و مجلس  دست رد به سینه آن می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان فعلی مجلس حامی خاص مردم و منافع ملی خواهند بود، تصریح کرد: انتخاب نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی به عنوان رویکردی که مردم در اسفندماه سال گذشته داشتند؛ وظیفه ما را در قبال ملت سنگینتر میکند تا اینکه حامی ویژه آنها و همچنین حافظ منافع ملی باشیم. 

احمدی بیغش در ادامه افزود: با توجه به سوابقی که از آمریکا و اروپا وجود دارد نمایندگان مجلس یازدهم اعتقاد دارند که مذاکراه با آمریکا مطلقا ممنوع شود و البته هم باید محکم روی این مواضع ایستادگی کنیم.

نماینده مردم شازند به دلایل عدم مذاکره با آمریکا و اروپا اشاره و تاکید کرد: به دلیل آنچه که بزرگان ما همچون حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و آن چیزی که مردم در این 40 سال اخیر از رفتار آمریکا و اروپایی‌ها مشاهده کرده‌اند؛ مذاکره هیچ معنایی جز باخت در قبال آمریکا و اروپا ندارد.

وی به مواضع ریاست مجلس در رابطه با عدم مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد:  مواضع رئیس مجلس مواضع خوبی بود به شرط آنکه تا پایان این دوره مجلس همین مواضع را حفظ کنیم؛ چرا که قرار نیست ما تابع و دنباله‌رو دولت باشیم؛ بنابراین دولت باید خود  را با خواست نظام، رهبر انقلاب و مردم وفق بدهد در غیر اینصورت امید همکاری را از مجلس نخواهد داشت./

پایان پیام

نظر شما