شناسهٔ خبر: 40441331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد فرصت های شغلی در گرو تصویب طرح ها و لوایح کاربردی

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: ایجاد فرصت های شغلی و محرومیت زدایی در گرو تصویب طرح ها و لوایح کاربردی است .

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم  با اشاره به اولویت های کاری قوه مقننه، گفت: تسهیل تولید در کشور نیازمند اصلاح قوانین است از این رو اگر چنین مسئله ای در مجلس یازدهم اجرایی شود، شاهد تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در این عرصه خواهیم بود.

او افزود: ایجاد فرصت های شغلی و محرومیت زدایی در گرو تصویب طرح ها و لوایح مناسب و کاربردی است که باید با استفاده از نظرات کارشناسی از سوی نمایندگان مورد پیگیری قرار بگیرد.

منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم ادامه داد: البته نباید فراموش کرد با توجه به شرایط کنونی، مصوبات مجلس شورای اسلامی نباید بار مالی برای دولت به همراه داشته باشد تا بتوانیم استفاده حداکثری از منابع انجام دهیم.

مختار با اشاره به آثار تحریم های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده بر منابع مالی کشورمان، افزود: بر این اساس مجلس باید به طور جدی در حوزه منابع درآمدی و تصویب بودجه سالانه وارد شود تا کمترین آسیب در حوزه اقتصادی به بار بیاید.

او گفت: به عبارتی اگر اقتصاد مقاومتی در تصویب بودجه سالانه مورد توجه قرار بگیرد، بدون شک شاهد خنثی سازی تحریم ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

نظر شما