شناسهٔ خبر: 40441048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دردسر باشگاه لیگ برتری برای انجام تست کرونا

صاحب‌خبر -

نفت مسجد سلیمان یکی از آخرین تیم‌های لیگ برتری بود که بازیکنان و اعضای آن پس از چند روز اقامت در تهران تست کرونا دادند.  

پس از انجام تست‌های کرونا مشخص شد که ۳ نفر از اعضای این تیم جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شدند و در حال حاضر در قرنطینه هستند.  

باشگاه نفت مسجد سلیمان مشکلات مالی عدیده‌ای دارد که در طول فصل باعث شد زردپوشان دچار حاشیه شوند و حتی مهدی تارتار هم به دلیل عمل نکردن باشگاه به تعدات مالی، قصد جدایی از زردپوشان مسجد سلیمانی را داشت.

مشکلات مالی این باشگاه هنوز پابرجا است و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان از طریق استقراض توانستند هزینه‌های تست کرونای اعضای تیمشان را فراهم کنند. این در حالی است که اوایل لیگ نوزدهم وزارت نفت برای کمک به ۳ باشگاه تحت پوشش خود یعنی پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان مبالغی را پرداخت کرد که هنوز بیش از ۵۰ درصد از این مبلغ به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز نشده است.  

سهم باشگاه نفت مسجد سلیمان از کمک‌های وزارت نفت ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان بود که از این مقدار ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شد و  مسئولان باشگاه توانستند پرداختی‌ها به اعضای تیمشان را به ۶۰ درصد برسانند تا از این حیث از خیلی از تیم‌های لیگ برتری شرایط بهتری داشته باشند.

با این حال هنوز ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان از پول باشگاه در اختیار اداره ورزش استان خوزستان است که با وجود پیگیری‌های مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان، این مبلغ پس از گذشته چند ماه هنوز به حساب باشگاه جنوبی واریز نشده است.

نظر شما