شناسهٔ خبر: 40439061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

خرید احتمالی پرسپولیس در پست دفاع چپ

اگر پرسپولیس نتواند قرارداد قرضی نادری را تمدید و انصاری را حفظ کند، با کمبود بازیکن در پست مدافع چپ مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 در چند سال اخیر پرسپولیس مدافعان چپ خوبی داشته و کمتر در این پست دچار مشکل شده است. طی دو سال اخیر محمد انصاری و محمد نادری مدافعان چپ سرخپوشان بودند که انصافاً هر دو عملکرد خوبی داشتند. انصاری به غیر از مدافع چپ در مرکز خط دفاعی هم بار‌ها به میدان رفت.

اخبار ورزشی- نادری هم در زمان حضور کالدرون بازی در پست وینگر چپ و راست را تجربه کرد. نادری که فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به پرسپولیس آمد در پایان فصل باید به باشگاهش برگردد و تیم آینده‌اش بستگی به نظر مدیران کورتریک دارد. با توجه به عملکرد خوب نادری و همچنین ملی‌پوش بودن این بازیکن تیم‌های داخلی رقیب پرسپولیس هم نیم‌نگاهی برای جذب محمد دارند هر چند خود نادری ترجیح می‌دهد باز هم در پرسپولیس توپ بزند. آن‌طور که مشخص است مدیران پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد قرضی نادری آغاز نکردند و به همین دلیل آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

البته گفتنی است یحیی علاقه زیادی به نادری دارد و از مدیران پرسپولیس خواسته هر طور شده نادری را برای فصل آینده حفظ کنند. از طرفی دیگر محمد انصاری مدافع بااخلاق و بی‌حاشیه پرسپولیس که یک بار به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش پیشنهاد خارجی‌اش را رد کرد بار دیگر مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفته و یکی، دو پیشنهاد قابل توجه دریافت کرده است. از همین رو حاجی پرسپولیسی‌ها شاید این بار بخواهد لژیونر شده و بعد از ۵ سال از جمع سرخپوشان جدا شود. با این اوصاف اگر پرسپولیس نتواند قرارداد قرضی نادری را تمدید و انصاری را حفظ کند، با کمبود بازیکن در پست مدافع چپ مواجه خواهد شد. از همین رو یحیی و کادر فنی‌اش باید در صورت جدایی یکی از بین انصاری و نادری و یا هر دو آن‌ها به فکر خرید مدافع جدید باشد. البته با توجه به ممنوعیت خرید بازیکنان خارجی برای پرسپولیس و استقلال خرید بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی بسیار سخت خواهد بود و پرسپولیسی‌ها مجبورند به گزینه‌های داخلی اکتفا کنند. با این حال باشگاه پرسپولیس سعی می‌کند هر طور شده انصاری و نادری و یا حداقل یکی از آن‌ها را حفظ کند، ولی در این راه کار سختی پیش رو خواهد داشت.

 

نظر شما