شناسهٔ خبر: 40437539 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

جنایت جدید ائتلاف سعودی در الحدیده

دست‌های جنایتکار سعودی بار دیگر مرتکب جنایت وحشتناک جدیدی در حق غیرنظامیان بی‌دفاع یمنی در شهرستان الحالی در استان الحدیده شد که چهار کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی به شبکه المسیره گفت، نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی – اماراتی به نقض توافقنامه آتش‌بس در الحدیده ادامه داده و محله الزهور در شهرستان الحالی را هدف آتش حملات توپخانه‌ای و مسلسل‌ قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شهروندانی که بی‌خبر از همه جا در منازل‌شان بودند، انجامید.

وزارت بهداشت یمن تاکید کرده است، این حملات منعکس کننده تداوم نقض توافقنامه آتش‌بس منعقد شده در سوئد و ریختن خون یمنی‌هاست.

در ادامه سلسله حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف سعودی به ساکنان بی‌دفاع یمنی المسیره در گزارشی دیگر اعلام کرد، ائتلاف سعودی دست به ۳۵ حمله جدید در سه استان یمن زده است

طبق این گزارش، ائتلاف سعودی ۲۲ حمله به استان مأرب و شهرستان‌های صراوح، مجزر، غرب و شمال غرب این استان داشت.

این شبکه افزود، ائتلاف ۹ حمله هوایی نیز به استان صعده در مرز مشترک با عربستان داشت که سه حمله به شهرستان شدا در غرب، چهار حمله به شهرستان باقم در شمال، دو حمله به منطقه الفرع در شهرستان کتاف در شرق، منطقه طخیه در شهرستان مجز در شمال غربی صعده را شامل می‌شد.

استان حجه در شمال غرب یمن نیز شاهد حملات هوایی ائتلاف سعودی بود به طوریکه چهار حمله به شهرستان حرض در شمال غرب حجه انجام گرفت.

انصارالله روز شنبه گفته بود، ائتلاف سعودی طی ۴۸ ساعت ۱۱۱ حمله هوایی به پنج استان داشته است.

نظر شما