شناسهٔ خبر: 40437023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

آرزوی مهاجرت، زن و شوهر را به طلاق رساند

«اگر فکر کردی که من همان دختر مظلوم و آرام چند سال پیشم اشتباه کردی هرچقدر در این سال‌ها آزارم دادی و با حرف‌هایت توی سرم کوبیدی کافی است. از این به بعد من حرف می‌زنم و تو گوش می‌کنی یا باید با من و برنامه هایم کنار بیایی یا مهریه‌ام را تمام و کمال می‌گیرم و بدون تو مهاجرت می‌کنم و...»گفتن این جمله‌ها از سوی سمیرا کافی بود تا همسرش سینا با عصبانیت به او اعتراض کند و خیلی زود کارشان به دادگاه خانواده برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سمیرا که این بار در حضور قاضی دادگاه خانواده نشسته بود گفت: در این چند سال سعی کردم قناعت کنم و از خرید هر آنچه که دلم خواست صرف نظر کنم. خیلی مواقع دوست داشتم برای دلخوشی‌ام ساده‌ترین وسایل را بگیرم اما نگرفتم اما همه دخترهای فامیل و دوستانم هرچیزی که را خواستند گرفتند. من در خانه پدرم هرچیزی که می‌خواستم در اختیارم بود و خانواده‌ام خرید هیچ چیزی را از من دریغ نمی‌کردند اما از وقتی به خانه به اصطلاح بخت رفتم خرید یک میز یا یک دست مبل برایم حسرت شده است.

سینا حرف‌های سمیرا را قطع کرد و گفت: تو به‌دنبال تجمل‌گرایی هستی. از نظر تو زندگی ایده‌آل عکس‌هایی است که دوستان و اقوامت در فضای مجازی می‌گذارند. زن زندگی برای یک دست مبل و یک میز ناهارخوری شوهرش را به دادگاه نمی‌کشاند. همانطوری که گفتم تو دنبال بهانه‌ای هستی برای زندگی نکردن و من با آدمی که طرز فکرش این‌طوری است نمی‌توانم کنار بیایم.

در حالی که گفت‌و‌گوی میان سمیرا و سینا به مشاجره‌ای بی‌نتیجه منتج می‌شد قاضی از آنها خواست تا سکوت کنند و بعد هم به هر دو نفر گفت که فعلاً حکم طلاق را صادر نمی‌کنم شما نیاز به مشاوره دارید. چند جلسه پیش مشاور می‌روید و اگر به نتیجه نرسیدید آن زمان تصمیم دیگری خواهم گرفت. حالا هم بیایید صورتجلسه را امضا کنید و بروید. امیدوارم دفعه بعدی که شما را دیدم تصمیم هر دوی شما ادامه زندگی مشترک‌تان باشد.

نظر شما