شناسهٔ خبر: 40437003 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تصنیف «غروب» با شعر محمدعلی بهمنی و آواز کامبیز عبدل‌زاده+صوت

تصنیف «غروب» با شعر محمدعلی بهمنی و ملودی و آواز کامبیز عبدل‌زاده و تنظیم ارکستر محسن غلامی توسط موسسه «آوای برگریزان» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصنیف «غروب» با شعری از محمدعلی بهمنی و ملودی و آواز کامبیز عبدل‌زاده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

محسن غلامی که میکس و مستر و تنظیم‌ ارکستر این اثر درباره آن به ایلنا گفت: این ملودی در ابتدا بر روی چند بیت کوتاه از استاد محمدعلی بهمنی ساخته شد و دوست هنرمند و عزیز آقای عبدل‌زاده آن را برای تنظیم به بنده دادند.

غلامی افزود: با توجه به محتوای شعر و همچنین فضای ملودی این اثر را مناسب تنظیم با ارکستر زهی دیدم. از طرفی گستردگی و حال و هوای قطعه نقش گروه کر نیز در این اثر سهم بسزایی دارد و مانند یک یا چند ساز مستقل نقش خود ایفا می نماید.

محسن غلامی در پایان گفت: امیدوارم این اثر جدید که باعث شد تنظیم متفاوتی را برای ارکستر در نظر بگیرم برای هنردوستان شنیدنی باشد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به محسن قبادی (نوازنده ویلن سل)،‌ حسین رودگر (نوازنده گیتار)،‌ رویا باقرزاده (نوازنده سنتور)،‌ محمد خدادادی (نوازنده ویلن) اشاره کرد. فهیمه موسوی، رویا باقرزاده و محسن غلامی نیز اعضای گروه کر هستند.

این اثر توسط موسسه «آوای برگریزان» تهیه و منتشر شده است.

تصنیف «غروب» با شعر محمدعلی بهمنی و آواز کامبیز عبدل‌زاده، بشنوید و دانلود کنید؛

 

نظر شما