شناسهٔ خبر: 40436844 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار حوادث امروز دوازدهم خرداد ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق تا کشف ۵ فقره سرقت در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم خرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم خرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارق لوازم خودرو در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:بدنبال شکایت تعدادی از رانندگان آژانس مبنی بر سرقت لوازم خودرو آن‌ها، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود:ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری پس از انجام کار اطلاعاتی محل اختفاء سارق را در منطقه شطیط شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیرکردند که در بازجویی با پلیس به ۵ فقره سرقت خودرو‌های آژانس مسافربری به روش زورگیری با سلاح سرد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به همراه مالباختگان به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ د

نظر شما