شناسهٔ خبر: 40436314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فاوره: ندیدم سانچو چطور خوشحالی کرد

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، پس از پیروزی 6-1 تیمش مقابل پادربورن، اعلام کرد که نوشته روی پیراهن جیدون سانچو که بعد از گلزنی به نمایش گذاشت را ندید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سانچو بعد از گلزنی دیدار امشب، نوشته ای در یادبود جورج فلوید به نمایش گذاشت؛ مرد سیاه پوست آمریکایی که توسط پلیس این کشور به قتل رسید و همین مسئله اعتراضات وسیعی را در ایالات متحده به همراه داشت.

سانچو که در این دیدار سه گل به ثمر رساند، بعد از زدن گل اول، به دلیل نمایش نوشته "عدالت برای جورج فلوید"، کارت زرد دریافت کرد. اشرف حکیمی، دیگر بازیکن دورتموند، هم نوشته مشابهی را بعد از گلزنی به نمایش گذاشت اما جریمه نشد.

فاوره در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من ندیدم روی پیراهن سانچو چه نوشته شده بود. بعد از بازی، شنیدم که او گلش را به این شکل جشن گرفت. اینکه چیزی روی پیراهن او بود.

 

 

چه چیزی می توانم بگویم؟ نمی دانم او چرا چنین کاری کرد. من چیزی ندیدم. نمی توانم قضاوت کنم."

ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، به دلیل مصدومیت زانو دیدار امشب را از دست داد و در غیاب او، زردها تا دقیقه 52 برای زدن گل اول منتظر ماندند اما فاوره اعلام کرد که این اتفاق باعث نگرانی اش نشد.

" من بین دو نیمه تنها یک جمله گفتم:" ما تنها باید به همین کاری که انجام می دهیم، ادامه بدهیم. ما خوب پرس می کردیم. ما حریف مان را خسته کردیم و این واضح بود که آنها نمی توانستند تا سوت پایان، این ریتم را حفظ کنند.

ما می خواستیم مطمئن شویم که آنها نمی توانند روی ضدحملات به ما ضربه بزنند زیرا بازیکنان سرعتی ای در جلوی زمین داشتند. ما توانستیم شدتی که در نیمه اول داشتیم را حفظ کنیم و تنها تغییری که داشتیم، در حرکات بازیکنان کناری مان بود."

نظر شما