شناسهٔ خبر: 40436109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو: نگرانی ها و مطالبات مردم برای شروع مجدد فوتبال بیش از حد است

احمدرضا بختیاری

ژوزه مورینیو خواهان شروع هر چه سریع تر مسابقات فوتبال در انگلستان است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام معتقد است که نگرانی های مردم برای شروع مجدد مسابقات فوتبال بیش از حد است و فوتبال باید هر چه سریع تر آغاز شود.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه تاتنهام، مورینیو بی صبرانه منتظر شروع فوتبال در انگلستان است و وضعیت فعلی این کشور را با دیگر کشورها همچون آلمان و اسپانیا مقایسه می کند.

نگرانی های مردم بیش از حد لازم است

ما نباید خود خواه باشیم، نباید بیش از حد مطالبه گر باشیم. اکنون زمان ما (فوتبال بازی کردن) رسیده است. به عنوان مثال، هنگامی که بازیکنان در مسابقات یورو و جام جهانی بازی می کنند، به ندرت به تعطیلات می روند و پیش فصلی ندارند و به طور مستقیم از تعطیلات به تیم اضافه می شوند و گاهی اوقات برای حضور در اولین بازی لیگ برتر، کمتر از یک هفته به تمرین کردن می پردازند. در حال حاضر، مردم نگران دستیابی به چیزی هستند که هرگز آن را نداشته اند.

برای مثال، آن ها درباره مصدومان پیش فصل صحبت می کنند در حالی که همیشه مصدومیت هایی در پیش فصل وجود دارد. همه تیم ها در شرایط عادی نیز در بازی های پیش فصل متحمل یکسری مصدومیت ها می شوند بنابراین ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که حتی یک مصدوم هم نداشته باشیم. ما نمی توانیم از مسئولان، بیش از چیزی که اکنون به ما داده اند، درخواستی داشته باشیم. این حداکثر امنیت ممکن است و از نظر من اکنون زمان آن رسیده که فقط بازی کنیم و آنچه که مردم خواستارش هستند را به آن ها بدهیم.

این سرمربی پرتغالی فاش می کند که این ترس را داشت که فصل جاری لیگ برتر انگلیس لغو شود اما با گذشت زمان، شک و تردید ها کمتر شد. او در این رابطه می گوید:

در یک مقطع، همه ما از زمانی که می خواستیم کار خود را آغاز کنیم، می ترسیدیم. آیا فصل به پایان رسیده است؟ فصل آینده یا در ماه سپتامبر یا در ماه اکتبر و یا در ماه نوامبر آغاز می شود، چه کسی می داند؟ اما پس از مدتی شک و تردید ها در این باره کمتر و کمتر و کمتر شد و اکنون این احساس وجود دارد که فوتبال در حال آغاز شدن است. ما می خواهیم بازی کنیم. به کشورهای دیگر نگاه کنید، به آلمان نگاه کنید که از مدتی قبل مسابقات فوتبال را آغاز کردند. کشور پرتغال نیز از پایان این هفته فوتبال را آغاز می کند و اسپانیا نیز از اواخر هفته آینده کار خود را آغاز می کند و بدین ترتیب، فوتبال در همه جا در حال آغاز شدن است. ما در گذشته عادت کرده بودیم که فوتبال هرگز نباید متوقف شود، حتی در دوره های زمانی همچون کریسمس. لیگ ما مورد توجه جهان است و این عجیب است که بازی نکنیم اما ما صبورانه منتظر هستیم تا چراغ سبز را برای شروع مسابقات فوتبال دریافت کنیم.

نظر شما