شناسهٔ خبر: 40435311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمی: دوست‌داشتم بزرگان پرسپولیس به مشکل میان قلیچ و مکانی ورود می‌کردند

کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به سابقه حضور قلیچ و مکانی در پرسپولیس، دوست داشتم بزرگان این باشگاه به ماجرای اختلاف این دو ورود پیدا می‌کردند.

صاحب‌خبر -

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به درگیری لفظی وحید قلیچ و سوشا مکانی در فضای مجازی اظهار داشت: جدا از اینکه ورزشکار ملی بودم، وظیفه اجتماعی نیز بر دوشم است و این‌گونه نیست که با پایان دوران قهرمانی همه چیز برایم تمام شده باشد. باید تلاش کنیم مسائل اخلاقی را در جامعه ترویج دهیم و یکی از مهمترین مسائل احترام به بزرگتر و پیشکسوت است که در ورزش خیلی روی این موضوع تأکید شده است.

وی اضافه کرد: در تمام رشته‌های ورزشی احترام به بزرگتر و پیشکسوت حرف اول و آخر بوده است. وقتی کلیپی از سوشا مکانی به‌عنوان یکی از ورزشکاران جوان کشورمان دیدم که در خصوص وحید قلیچ آن‌گونه صحبت می‌کرد خیلی ناراحت شدم. شاید سوشا مکانی حق داشته و از مسائلی ناراحت شده باشد، اما نباید در شبکه‌های اجتماعی که هزاران نوجوان مخاطب آن هستند واکنش تندی نشان می‌داد.

دارنده مدال برنز المپیک گفت: قطعاً سوشا مکانی در شبکه‌های اجتماعی طرفدارانی دارد که میان آنها نوجوانان نیز حضور دارند. وقتی این نوجوانان واکنش تند او به یکی از پیشکسوت‌ها ورزش کشور را می‌بینند، شاید از رفتارش الگوبرداری کنند. در اینکه وحید قلیچ نباید برخی مسائل را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کند هیچ حرفی نیست، اما اعتقاد دارم مکانی به جای این واکنش تند می‌توانست با یک تلفن موضوع را حل کند. اینگونه رفتارها در شأن ورزشکاران ملی نیست.

کرمی با اشاره به نقش بزرگان فوتبال و پرسپولیس در این موضوع گفت: از بزرگان فوتبال انتظار داشتم که خودشان این موضوع را حل کنند و نباید همه فقط به فکر خودمان باشیم. جامعه ورزشی باید در کنار یکدیگر باشد و از هم حمایت کند. با توجه به سابقه حضور این دو عزیز در پرسپولیس و مطرح شدن نام پرسپولیس، دوست داشتم بزرگان این باشگاه این قضیه را زودتر جمع می‌کردند که متاسفانه اینگونه نشد. امیدوارم بزرگان ما در مسائل اخلاقی فضای مجازی ورود کنند و فقط اینگونه نباشد که در فضای مجازی عکس‌های خود را انتشار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بهترین فضا برای مطرح کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است تا به گوش مسئولان برسد. شاید در میان مشکلات کشور خیلی از مسئولان متوجه برخی مشکلات نشوند و من تلاش می‌کنم با مطرح کردن برخی مشکلات  آنها را به گوش مسئولان برسانم. امیدوارم فضای مجازی جایی برای همدردی و رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان باشد.


انتهای پیام/

نظر شما