شناسهٔ خبر: 40434914 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تولید بازی اندرویدی «بچه‌های بهشت» به منظور آشنایی کودکان با حضرت معصومه(س)

حوزه/ مسئول رواق کودک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها از تولید بازی اندرویدی بچه‌های بهشت با موضوعات حرم‌شناسی، آداب زیارت، ابعاد شخصیتی بانوی کرامت و نکاتی کودکانه از زندگی شهید مهدی ایمانی از شهدای مدافع حرم خادم حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام مرتضی جعفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بازی اندرویدی بچه‌های بهشت به همت رواق کودک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای مخاطبین رواق کودک طراحی و ارائه شده است.

وی با بیان اینکه مسابقه بچه‌های بهشت در راستای ایجاد تنوع در دیگر مسابقات رواق کودک آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تولید شده است، افزود: این بازی در کانال رواق کودک در شبکه‌های اجتماعی بارگزاری شده است و تا کنون حدود دو هزار نفر این بازی را دانلود کرده‌اند.

مسئول رواق کودک حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: این بازی معمایی حدس کلمه برای رده سنی کودک هفت تا ۱۱ سال طراحی و دارای ۱۳ مرحله آسان تا سخت است و از میان دو هزار شرکت کننده این بازی تا کنون ۸۰۰ نفر توانسته‌اند تمام مراحل این بازی را طی کنند و بازی را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه بازی بچه‌های بهشت با هدف آشنایی کودکان با حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آداب زیارت ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در این بازی مفاهیمی از قبیل حرم‌شناسی، آداب زیارت، ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و نکاتی کودکانه از زندگی شهید مهدی ایمانی از خادمان شهید مدافع حرم آموزش داده می‌شود.

جعفری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر شرکت کننده‌های این بازی از اعضای پویش خانواده فاطمی بوده‌اند و ارتباط ما با خانواده‌های این کودکان برقرار است بیشتر مخاطبان از این بازی ابراز خرسندی کردند و آموزش‌های ارائه شده در این بازی را برای کودکان مؤثر دانسته‌اند.

وی گفت: این بازی توسط خادم‌های رواق کودک در روزهای بسته بودن درب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ساخته شده است و در آینده نزدیک در کافه بازار به صورت عمومی قابل دانلود خواهد بود.

نظر شما