شناسهٔ خبر: 40434248 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

بازگشایی دو شبستان مسجد جمکران از دوشنبه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بازگشایی دو شبستان امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در مسجد مقدس جمکران از فردا دوشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، به بازگشایی دوباره امکان مذهبی مانند مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س)اشاره کرد و اظهار داشت: دو شبستان امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) در حال آماده‌سازی برای استفاده از زائران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بازگشایی این دو شبستان از فردا دوشنبه خبر داد و گفت: خدام آموزش‌های لازم را دیده و کلیه مهرها و کتب ادعیه نیز تا اطلاع ثانویه جمع‌آوری‌شده و مردم باید از وسایل شخصی استفاده کنند.

قدیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و تعویض روزانه فرش‌ها را در امکان مذهبی لازم دانست و تأکید کرد: باید همه خدام آموزش‌های لازم را دیده و از توزیع هرگونه نذورات جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان به بازگشایی چهار بازار روز نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده چهار روز بازار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حذف مشاغل پرخطر به‌زودی بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما