شناسهٔ خبر: 40433663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

نیکزاد اعلام کرد

فردا؛ جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی مشکلات اقتصادی

نایب‌رئیس‌مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزرا برای بررسی مشکلات اقتصادی روز سه شنبه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -




در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان قرائت گزارش مرکز پژوهش‌ها در مورد وضعیت اقتصادی کشور، الیاس نادران نماینده مردم تهران در تذکر آیین نامه‌ای گفت: در گزارش مرکز پژوهش‌ها باید واقعیت‌های اقتصادی کشور بیان شود که الزاماً این موضوعات باید در جلسه غیرعلنی مطرح شود تا نمایندگان نیز بتوانند اظهار نظر کنند و برای حل مشکلات تصمیم گیری شود.
وی از علی نیکزاد نایب‌رئیس‌مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت خواست که قرائت و بررسی این گزارش را به جلسه غیرعلنی روز سه شنبه موکول کند و گفت: حرف‌های شیک و روزنامه‌ای به درد حل مشکلات اقتصادی نمی‌خورد.
در ادامه جلسه، علی نیکزاد نایب‌رئیس‌مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: برای روز سه شنبه دوستان دیگری هم دعوت شده‌اند، آقای قاسمی از مرکز پژوهش‌ها نیز در جلسه غیرعلنی همراه با وزرا نظرات خود را بیان می‌کند.
بر همین اساس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: سه‌شنبه 13 خرداد 99 یکی از اعضای تیم اقتصادی دولت برای ارائه گزارش در مورد مسائل اقتصادی روز کشور در جلسه علنی مجلس حاضر می‌شود.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این جلسه یا فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و یا عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش به مجلس خواهند آمد.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس بنا دارد تا در جلسات مختلف خود از اعضای تیم اقتصادی دولت دعوت به عمل آورد تا در مورد مسائل اقتصادی کشور به نمایندگان گزارش دهند.




نظر شما