شناسهٔ خبر: 40433487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف خودروهای احتکار شده در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، گفت: ۱۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر به ارزش ۹ میلیارد ریال احتکار شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سعید عالی‌پور شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودرو‌های صفرکیلومتر توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و سربازان گمنام امام زمان( عج) شهرستان ایوان قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و مواد مخدر شهرستان، سربازان گمنام امام زمان( عج) و با حضور تعزیرات حکومتی و همکاری نمایندگان صنعت و معدن، محل احتکار خودرو‌های صفر کیلومتر که در یک پارکینگ شخصی دپو شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، مطرح کرد: در بازرسی از پارکینگ تعداد ۱۰ دستگاه خودروی صفر احتکار شده و به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

عالی‌پور اظهار کرد: خودرو‌های توقیفی شامل ۱ دستگاه پژو پارس، ۷ دستگاه سواری پراید، ۱ دستگاه تندر، ۱ دستگاه دنا، که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور مقام قضایی پارکینگ پلمپ شد.

او با بیان اینکه فرد محتکر با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام 

نظر شما