شناسهٔ خبر: 40432869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایجاد طرح های اشتغالزایی در سالجاری با مشارکت بنیاد برکت در گچساران

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: امسال با مشارک و همت بنیاد برکت زمینه اشتغالزایی در شهرستان گچساران فراهم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد
در این نشست سید احمد نشاطی فر با توجه به اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  است،گفت: با مشارک و همت بنیاد برکت  در این استان زمینه اشتغالزایی فراهم  شده که امسال برخی از طرح‌ها در شهرستان  گچساران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغالزایی نیاز به  بستر و زیرساخت ها لازم ضروری است عنوان کرد:  با توجه به نامگذاری سال به  جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری طرح‌هایی که به بانک عامل معرفی می‌شوند بایستی طرح‌های پایدار باشد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته مشاغل خانگی و توسعه پایدار در سطح شهرستان ایجاد شده و امیدواریم در سنوات جدید شاهد فصل جدیدی در زمینه اشتغال در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

نظر شما