شناسهٔ خبر: 40432541 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استمرار بارش باران در برخی نقاط کشور/ ماندگاری هوای گرم در تهران

کارشناس هواشناسی گفت: امروز در برخی استان‌های کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار رگبار پراکنده باران خبر داد و گفت: امروز در شرق مازندران، گلستان، ارتفاعات استان‌های سمنان و خراسان شمالی و اوایل شب در شمال فارس، بخش‌هایی از اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در استان‌های خوزستان، بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

رفیعی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب دوشنبه در استان کرمان و ارتفاعات هرمزگان و روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور جو آرام همراه با افزایش نسبی دماست، بیان کرد: بعد از ظهر سه‌شنبه در مناطق کوهپایه‌ای استان‌های کرمانشاه، همدان، مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی از کاهش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خبر داد و گفت: افت دما در شرق مازندران و استان گلستان بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

 ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته ادامه دارد

رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به اینکه ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته ادامه دارد، تصریح کرد: امروز بیشینه دمای تهران ۳۰ درجه و کمینه دمای فردا صبح ۲۴ درجه سانتی گراد است.

انتهای پیام/

نظر شما