شناسهٔ خبر: 40432472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد خراسان صورت می‌گیرد؛

پروژه آماده‌سازی نصب بزرگ‌ترین تلویزیون شهری یکپارچه استان در نیشابور

فرانك پاكزاد

روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان از عملیات احداث سازه بزرگ‌ترین نمایشگر تک‌صفحه‌ای شهری استان خراسان رضوی، با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد خراسان در نیشابور خبر داد.

صاحب‌خبر -

بنا بر گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان با بیان این‌که نصب این نمایشگر در راستای تعامل فولاد خراسان با مدیریت شهری نیشابور است، عنوان کرد: نصب این نمایشگر از جمله اقداماتی است که در تجهیز و روزآمدی مبلمان شهری از سوی فولاد خراسان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: فولاد خراسان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود با استفاده از تجهیزات به‌روز و مرسوم در دنیا و نیز با هدف آگاهی‌رسانی عمومی در مورد «نقش صنعت عظیم فولاد در توسعه عمرانی، صنعتی و اقتصادی» منطقه اقدام به نصب این نمایشگر می‌کند.

مدیر عامل فولاد خراسان در ادامه بیان کرد: درصورتی‌ که تجربه نصب این نمایشگر شهری موفقیت‌آمیز باشد، دومین تلویزیون شهری در نقطه دیگری از شهر توسط این مجتمع، سرمایه‌گذاری و نصب خواهد شد.

وی با یادآوری احداث پارک خطی نیشابور با هزینه حدود 20 میلیارد ریال در سال گذشته توسط فولاد خراسان، گفت: برای نصب این نمایشگر که از استانداردترین و به‌روزترین تجهیزات مشابه در کشور است، بالغ‌بر 17 میلیارد ریال از سوی فولاد خراسان هزینه شده و طول زمان اجرا و بهره‌برداری از آن حدود 60 روز به طول می‌انجامد.

غفوری در ادامه از برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه فرهنگی، ورزشی و گردشگری در نیشابور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: فولاد خراسان از طرح‌های برگزیده و ارزنده‌ای که در شأن مردم نیشابور باشد، استقبال می‌کند.

در ادامه علی نجفی شهردار نیشابور، ضمن قدردانی از فولاد خراسان به‌عنوان معین اقتصادی شهرستان به دلیل همراهی در اجرای پروژه‌های شهری، گفت: اجرای پروژه نمایشگر شهری به لحاظ فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند در دو بعد شهری و بین‌شهری پیام‌های فرهنگی شهرستان را به زائران امام رضا(ع) به نمایش در آورد.

وی بیان کرد: از طریق این نمایشگر می‌توان پتانسیل‌های شهرستان را معرفی نمود و در حوزه آموزش شهروندی نیز از آن بهره‌مند شد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، وضعیت مجتمع فولاد خراسان در بورس و رکوردهای اخیر تولیدی این شرکت را قابل‌تقدیر دانست و افزود: مردم شهرستان از این مجتمع عظیم صنعتی به‌ عنوان معین اقتصادی انتظاراتی دارند که امیدواریم شاهد اجرای طرح‌هایی در راستای بهسازی سیما و منظر شهری باشیم.

پروژه آماده کردن سازه و نصب بزرگ‌ترین نمایشگر یکپارچه موسوم به تلویزیون شهری شنبه 10 خردادماه 1399 برگزار شد. نصب این نمایشگر یکپارچه که مساحت صفحه آن بدون احتساب سازه نگه‌دارنده 96 مترمربع است، به همت و سرمایه‌گذاری فولاد خراسان در ضلع جنوب غربی میدان امام رضا(میدان باغرود) و با هدف مشارکت مجتمع فولاد در بهسازی سیما و منظر شهری و در پی تفاهم به‌ عمل‌ آمده با شهرداری نیشابور صورت می‌گیرد.

ارتقای کیفیت شکلی و محتوایی «اطلاع‌رسانی شهری»، مشارکت در «آراستگی سیما و منظر شهری»، «ترویج مباحث فرهنگی با استفاده از داده‌های بصری»، توسعه «اطلاع‌رسانی عمومی دیجیتال» از اهداف نصب این نمایشگر بوده است.

انتهای پیام

نظر شما