شناسهٔ خبر: 40431414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رزمایش پیشگیری و مقابله با کرونا در نهاوند اجرا شد

به دلیل اوج گیری شیوع مجدد کرونا در نهاوند رزمایش پیشگیری و آگاه سازی مردم از خطرات این بیماری در نهاوند اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ظهر امروز با حضور دستگاه های مربوطه، رزمایش پیشگیری و مقابله با کرونا و آگاه سازی مردم از خطر این بیماری با توجه به اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا در نهاوند برگزار شد.

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: مردم باید هوشیار باشند و شرایط را به هیچ عنوان عادی ندانند چون نهاوند با شهرهای آلوده هم جوار است.

وی اظهار داشت: امن ترین مکان در این شرایط  منازل هستند و از شهروندان درخواست داریم تردد غیر ضروری نداشته باشند.

ناصری گفت: موج دوم شیوع کرونا کاملا جدی است و باید با رعایت فاصله گذاری و موارد بهداشتی از انتقال و انتشار این ویروس جلوگیری کنیم.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همانطور که مردم در مرحله اول با هم بودن و همدلی را اجرا کردند در این مرحله نیز انتظار داریم به کمک ما بیایند و از تجمعات جلوگیری کرده و در خیابان از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم همچنان کرونا را جدی بگیرند، افزود: با توجه به شهرهای همجوار خطر در کمین است و از مردم درخواست داریم در ایام تعطیلات در خانه بمانند.

در ادامه این مراسم توسط آمبولانس و خودروهای بلندگو دار به مردم نهاوند برای ماندن در خانه و افزایش تعداد مبتلایان هشدار داده شد.

در روزهای گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در نهاوند افزایش یافته و در مدت ۳ روز تعداد ۲۹ نفر در بیمارستان های این شهر با علائم کرونا و مشکوک به کرونا بستری شده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما