شناسهٔ خبر: 40427338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا جان ۸۲ کرمانی را گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تاکنون، ۸۲ نفر در اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۳۹۸ نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان، تست ۵۲ نفر، شامل ۱۲ مورد بیمار بستری، ۱۴ مورد بیمار سرپایی، ۲ مورد پرسنل و ۲۴ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در ۲۴ ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

او با بیان اینکه از مبتلایان جدید، ۲۷ نفر زن و ۲۵ نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد، ۲۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و  یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند. 

شفیعی تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان را تاکنون، هزار و  ۷۷۵ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۷۴۵ مورد بیمار بستری و هزار و ۳۰  مورد، بیمار سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، دو زن از شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، جان خود را از دست داده اند؛ بنابراین مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون به ۸۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ م 

نظر شما