شناسهٔ خبر: 40427290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار قرچک:

توافق راه آهن و شهرداری برای اجرای ۲ تقاطع مهم در قرچک ضروری است

ورامین- فرماندار قرچک گفت: توافق راه آهن و شهرداری برای اجرای ۲ تقاطع مهم محمدآباد و داوودآباد در قرچک ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات خطوط ریلی و پروژه تقاطع‌های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد قرچک که با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، داودی معاون فنی راه آهن جمهوری اسلامی، صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: بهبود وضعیت عبور و مرور در شهرستان قرچک نیاز جدی این منطقه است.

وی افزود: پروژه تقاطع‌های غیر همسطح محمد آباد و داودآباد و کمربندی جنوبی بخش قابل توجهی از این نیاز را رفع می‌کند اما متأسفانه تاکنون به دلیل ایرادات که در طرح‌های ارائه شده به لحاظ فنی وجود داشته هنوز این پروژه‌ها به طور جدی عملیاتی نشده است.

خطیبی بیان داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک برای تعیین تکلیف و تسریع در اجرای پروژه‌ها آماده هرگونه همکاری با راه آهن جمهوری اسلامی هستند مشروط بر اینکه در آینده شهر دچار مشکل نشود و راه‌های دسترسی قابل توسعه باشند.

فرماندار قرچک گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها انتفاع مردم و حل شدن مشکلاتی است که سال‌ها گریبان این شهرستان را گرفته و حتی تلفات جانی نیز داشته است.

وی عنوان داشت: پروژه تقاطع‌های داودآباد و محمدآباد، کمربندی جنوبی قرچک را نیز تحت تأثیر قرار داده، در صورتی که هر یک از این پروژه اهمیت بالایی دارد و وقفه در احداث آنها مشکلات بیشتر نیز در بر خواهد داشت، لذا راه اهن و شهرداری برای اجرای تقاطع‌های محمدآباد و داودآباد باید هر چه سریع‌تر به توافق برسند.


 

نظر شما