شناسهٔ خبر: 40427173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گردان‌های فاتحین در سوریه و عراق سیلی محکمی به استکبار زدند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه گردان‌های فاتحین در سوریه و عراق سیلی محکمی به استکبار زدند، گفت: ساختار حرفه‌ای گردان‌های فاتحین سپاه همان گردان‌های حرفه‌ای تکاور است که مأموریت‌های برون مرزی انجام می‌دهند و دنیای استکبار نمی‌توانست آن‌ها را باور کند.

صاحب‌خبر -

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در حاشیه افتتاح ساختمان گردان‌های فاتحین شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: مردم ولایت مدار ایران همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت و رهبری بودند که حضور آن‌ها را می‌توان در همه عرصه‌های مختلف از بدو پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و مراسم‌های ملی مذهبی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی مردم مدل‌های مختلفی دارد، ادامه داد: مردمی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور گسترده از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند و نقش‌آفرینی دوم همان گردان‌های سازمان یافته‌ای است که بسیج انجام داد مانند اقدامات جهادی که در موضوع ویروس کرونا، سیل و زلزله با اتحاد و همدلی به مقابله با این رویدادها پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: نقش‌آفرینی سوم ملت ما مدل سازمان یافته و حرفه‌ای است که کشورهای دنیا قبل از مأموریت‌های این جوانان در  عراق و سوریه آن‌ها را نمی‌پذیرفتند که این مدل همان گردان‌های فاتحین هستند که عده‌ای از جوانان به عنوان مدافعان حرم در این گردان‌ها فعالیت کردند.

سردار حسن زاده تصریح کرد: ساختار حرفه‌ای گردان‌های تکاور و گردان‌های فاتحین سپاه همان گردان‌های حرفه‌ای تکاور است که دنیا استکبار نمی‌توانست آن‌ها را باور کند.

وی تأکید کرد: شما مشاهده کردید که گردان‌های فاتحین در سوریه و عراق سیلی محکمی به استکبار زدند که برای ابد ماندگار خواهد ماند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد افزایش این گردان‌ها در تمام کشور هستیم که در استان تهران نیز چندین گردان فاتحین تشکیل شده که آموزش‌های حرفه‌ای می‌بینند و دارای امکانات و تجهیزات تخصصی هستند.

سردار حسن‌زاده در ادامه گفت: افتخار می‌کنیم به عظمت بسیج که توانسته پابه‌پای ارتش‌های حرفه‌ای دنیا گردانی تشکیل دهند و مأموریت‌هایی را انجام می‌دهند که از آن‌ها جلوتر و با کیفیت‌تر هستند.

وی در پایان ابراز داشت: گردان‌های فاتحین گردان‌های حرفه‌ای و سازمان یافته بسیج و سپاه هستند که مأموریت‌های برون مرزی را انجام می‌دهند و در مقابل استکبار مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

نظر شما