شناسهٔ خبر: 40426757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مرد خارجی قاچاقچی دلار در تهران بود / او خودش یک خزانه ارزی بود

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ١١٢ ابو سعید گفت: ساعت 6 عصر روز گذشته عوامل گشت انتظامی کلانتری 112 ابوسعید حین گشت زنی در چهار راه مولوی به عابر پیاده ای از اتباع خارجه که کوله پشتی نیز به همراه داشت، مظنون شدند.

رئیس کلانتری ابوسعید توضیح داد: ماموران گشت انتظامی پس از هماهنگی با مرکز کلانتری، کوله پشتی متهم را بررسی و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی(دلار) از کیف وی کشف کردند.

قاچاقچی دلار

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۵ ساله که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، اضافه کرد: وی در تحقیقات اولیه اظهار داشت این دلارها را قرار بود تا به حساب صرافی مشخصی واریز کنم.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مشخص شد که ارزهای کشف شده به صورت باری از طریق مرز زمینی به صورت قاچاق توسط چند پیک وارد کشورمان شده است.

سرهنگ ایدون تصریح کرد: متهم قصد داشت تا پس از تحویل ارزها، آن ها را به حساب چند شرکت خاص واریز کند که در نهایت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس کلانتری ابوسعید متهم اعلام کرد که برای دومین بار است دست به چنین اقدامی زده است و در مرتبه اول ۳۵ هزار دلار و در این مرتبه ۱۷۷ هزار دلار را تحویل گرفته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما