شناسهٔ خبر: 40425769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی:

ویروس کرونا فقط از فوتسال منتقل نمی‌شود

فاطمه شریف گفت: مشاغل مختلف کشور فعالیتشان را آغاز کردند و ویروس کرونا هم فقط از راه فوتسال منتقل نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

فاطمه شریف سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: درست است که سلامت بازیکنان، جامعه داوری و کادر فنی نباید به خاطر برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان نادیده گرفته شود، اما من به خاطر یکسری دلایل موافق برگزاری مسابقات هستم. تیم‌ها برای حضور در رقابت‌ها متحمل هزینه‌هایی شدند و این بازی‌ها هشت ماه به طول انجامیده، ما دنبال نتیجه کارمان هستیم. نمی‌گویم تیم ما مقام می‌آورد، اما می‌خواهیم که این لیگ سرانجامی داشته باشد.

او تصریح کرد: بازی‌های آسیایی داخل سالن اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و ما باید فصل آینده رقابت‌ها را از شهریور ماه سال جاری آغاز کنیم. فصل پائیز شیوع ویروس کرونا بدتر هم می‌شود. سایر مشاغل فعالیتشان را آغاز کردند و آیا ویروس کرونا فقط از فوتسال منتقل می‌شود یا بازیکنان در این ایام به طور کامل قرنطینه خانگی را رعایت کردند و از خانه هایشان بیرون نرفته اند.

شریف افزود: کشور‌های دیگر هم مسابقاتشان را آغاز کرده اند در حالیکه حتی قرنطینه ما در حد کشور‌هایی همچون آلمان نبود. مردم خسته شده اند از اینکه در خانه بمانند و تمام فعالیت‌ها آغازشده اند.

سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه گفت: این نظر من بود، اما بهتر است که سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کند یا به صورت حضوری یا آنلاین و از مربیان چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف، مسئولان این چها باشگاه، سرمربی تیم ملی نظراتشان را بخواهد. در آخر با حضور مسئولان سازمان لیگ به یک جمع بندی کلی برسیم و نقاط ضعف و قوت مطرح شود تا ۲ طرف راضی باشند و قهرمان لیگ مشخص شود.

شریف افزود: می‌توانیم در یک شهر کم خطر از لحاظ شیوع ویروس کرونا تمام بازی‌های باقی مانده را برگزار کنیم تا هزینه‌ها هم کاهش یابد و چوان تیم‌ها یک سفر بیشتر انجام نمی‌دهند، احتمال انتقال ویروس کمتر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما