شناسهٔ خبر: 40425758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توسعه خدمات الکترونیکی اولویت شرکت گاز خراسان رضوی

باشگاه خبرنگاران

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: توسعه خدمات الکترونیکی از جمله اقداماتی است که شرکت گاز خراسان رضوی در کنار توسعه همه جانبه دیگر قابلیت‌های سازمانی در مسیر آن حرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت:تامین پایدار گاز طبیعی مشترکان از جمله اهداف مستمر شرکت گاز است که با توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف محقق شده است.

او افزود: در روزهای مختلف سال به خصوص در فصل زمستان مصرف گاز افزایش پیدا می‌کند و گاه رکورد مصرف گاز در یک روز جا به جا می‌شود چنانکه ۲۵ دی ماه پارسال با مصرف ۵۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در یک روز، رکورد قبلی که معادل ۵۴ میلیون مترمکعب و مربوط به بیستم آذر ماه سال ۹۵ بود شکست و با این وجود هیچ گونه قطعی گازی اتفاق نیفتاد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: پارسال از ۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بیشترین میزان مصرف در فصل زمستان به میزان چهار میلیارد و ۲۲۸ میلیون متر مکعب بود و فصل پاییز پارسال نیز سه میلیارد و ۴۴۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف و به صورت پایدار تامین شد.

سامانه تلفنی ۱۸۹۴ با قابلیت وصل خودکار گاز

افتخاری بیان کرد: دی ماه پارسال سامانه گویای ارائه خدمات الکترونیک ۱۸۹۴ شرکت گاز استان با قابلیت وصل خودکار گاز مشترکان در مشهد به بهره‌برداری رسید که راه‌اندازی این سامانه موجب تکریم بیشتر شهروندان به ویژه هنگام قطع گاز مشترکان به علت بدهی می‌شود و با استفاده از سامانه ۱۸۹۴ شهروندان می‌توانند از صورت حساب گاز مصرفی خود مطلع شده و در صورت قطع گاز به علت بدهی، از طریق این سیستم به صورت آنی برای وصل گاز بدون پیگیری‌های بعدی اقدام کنند.
او تصریح کرد: اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت آنی قبوض و پیگیری صورت وضعیت پیمانکاران، کاهش رفت و آمدهای شهری و مشکلات زیست محیطی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است و شهروندان می‌توانند در تماس با شماره ۱۸۹۴ و وارد کردن شماره اشتراک و شناسه قبض و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
انتهای خبر/

نظر شما