شناسهٔ خبر: 40425519 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انواع چمن مصنوعی و کاربردهای آن چیست؟

چمن مصنوعی را در مکان‌های مختلف نصب می‌کنند که بهترین آن می‌تواند چمن مصنوعی بالکن و چمن مصنوعی پشت‌بام یا محوطه منزل یا باغ باشد که در زیر به تفضیل به این موارد می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن مصنوعی، این کالا یکی از مهم‌ترین عناصری است که در صنعت دکوراسیون و فضای سبز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از بهترین آن‌ها چمن مصنوعی پشت‌بام یا همان چمن مصنوعی روف گاردن می‌باشد که واقعاً محیطی را که اصلاً قابل‌ استفاده نیست آن‌هم در دوران آپارتمان‌نشینی تبدیل به بهترین باغ یا فضایی خواهد کرد که واقعاً احساس لذت خواهید کرد و جالب‌تر اینجاست که هرکسی که این فضای سبز عجیب و زیبا را ببیند بسیار لذت خواهد برد و دقیقا پس‌ از آن می‌خواهد که قیمت چمن مصنوعی را جویا بشود و برای خودش هم این چمن مصنوعی را تهیه کند.

چمن مصنوعی که می‌توانید در پشت‌بام از آن استفاده کنید باید دارای استانداردهای خاصی باشد که چمن مصنوعی grassiran24.com این موارد را رعایت کرده‌اند و دارای نماد اعتماد الکترونیک برای خرید چمن مصنوعی با امنیت می‌باشند البته مجموعه ما همان برند نیوساد می‌باشد.

چمن مصنوعی بین سنگ یا همان چمن مصنوعی بین موزاییک هم یکی از موارد بسیار مرسوم می‌باشد و خیلی بهتر باید گفت این مورد کار واقعاً نوعی هنر می‌باشد که البته باید با دقت بسیار زیادی هم اجرا شود و همیشه توصیه می‌کنیم که برای این کار از محاسبات و همین‌طور بنا بسیار خوبی استفاده کنید زیرا این کار باعث خواهد شد که نمای بسیار زیبایی را به کارتان ببخشید و البته این مورد هم باید بیان کنم که چمن مصنوعی برای ملک شما همیشه باعث ارزش‌افزوده خواهد شد.

فروش عمده چمن مصنوعی در تهران و کل کشور به‌راحتی از طریق فروشگاه آنلاین چمن grassiran24.com انجام می‌گیرد و پیشنهاد می‌دهیم که قیمت‌ها را ببینید و خریدتان را انجام دهید.

چند نکته برای خرید چمن مصنوعی

اینکه حتما این کالا را به‌خوبی بررسی کنید که از چه نوع نخی درست‌ شده است برای مثال همان سیستم فرش را در نظر بگیرید خواهید دید که باید این فرش چمنی هم از نخ خوبی تولید شده باشد و رفته‌ رفته پس از مدتی از بین نرود.

ارتفاع نخ یا همان پایل هم بسیار مورد مهمی می‌باشد و برای همین مورد هم بسیار دقت کنید که نسبت به مورد استفاده شما باید این مورد هم متفاوت باشد مثلا چمن برای مهدکودک حتما حتما باید دارای ارتفاع نخ بالایی باشد که اگر کودکی زمین خورد روی سطح نرمی‌ باشد ولی متاسفانه صرفا ارزان بودن مهم شده است و به این نکته مهم توجه نمی‌کنند که البته برای مهدکودک و مدارس تخفیفاتی را در نظر گرفته‌ایم.

لایه زیرین چمن مصنوعی حتما باید نرم باشد اگر نوعی از این کالا را در نظر گرفتید که بخرید حتما آن را در دمای خنک قرار بدهید و بررسی کنید که آیا واقعاً نخ‌ها و زیره آن نرم است یا خیر؟ و معمولا کالا های متفرقه بسیار خشک و شکننده می‌باشند که از خرید آن‌ها اجتناب کنید.

موارد استفاده چمن مصنوعی را همانند لیست به آن‌ها اشاره می‌کنیم

حیاط

مدارس

مهد های کودک

پشت‌بام یا همان روف گاردن

تراس یا بالکن

برای بین سنگ و موزائیک

فوتبالی و فوتسال

تزئینی و دکوراسیون باغ ویلا و منزل

باشگاه‌های بدن‌سازی

و بسیاری موارد استفاده دیگر که پیشنهاد می‌دهیم برای ایده‌های خود با مشاورین سایت چمن مصنوعی grassiran24.com در تماس باشید و از مشاوره قبل از خرید آن‌ها بهره ببرید.

سوال های بسیار زیادی قبل از خرید چمن مصنوعی پرسیده می‌شود که به آن‌ها می‌پردازیم.

آیا چمن مصنوعی هم باید آب داد؟

بله! واقعاً هم همین‌طور است اما نه برای رشد چمن مصنوعی! بسیار دقت کنید که این هم همانند بسیاری از کفپوش های دیگر نیاز به شستشو دارد و حتی اینکه نیاز دارد به این مورد که خنک هم بشود میدانید برای چه؟ به خاطر اینکه این کفپوش حتما باید در تابستان و زمانی که مهمان دارید یا از آن فضا می‌خواهید استفاده کنید بسیار کم آن را با آب حالت افشانه مرطوب کنید که در عصرها و یا شب محیط شما کاملا خنک باشد و شاداب البته این هم بیشتر در شهر های گرم صدق می‌کند و نکته شستشو آن‌هم که بسیار مهم است که هرازگاهی آن را به‌خوبی می‌توانید بشویید.

آیا چمن مصنوعی را بر روی ایزوگام می‌توان نصب کرد؟

بله به‌راحتی این کار را می‌توان انجام داد و نیازی به لایه سیمان و یا موزاییک نیست و مستقیماً چمن مصنوعی را بر روی ایزوگام می‌توانید نصب کنید منتها باید مراقب باشید که در تابستان این قیرها که آب می‌شوند از بین نخ‌های چمن مصنوعی بیرون نزند که در ایزوگام‌های فویل دار این مورد رخ نمی‌دهید و اگر هم فویل ندارد می‌توانید با خرید یک‌لایه ژئوتکستایل با گراماژ پائین که قیمت آن بسیار ناچیز و چند هزار تومان است استفاده کنید و کار روف گاردن یا بام سبز شما بسیار بی‌نقص و مهندسی هم خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما