شناسهٔ خبر: 40425467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

انتقاد نژادبهرام از عملکرد شهرداری تهران در مورد اجرای طرح ترافیک

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری در مورد اجرای طرح ترافیک گفت: حناچی باید در مورد آشفتگی ترافیکی پایتخت پاسخگو باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

زهرا نژابهرام در تذکری به شهردار تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: تکلیف شهروندان در مورد طرح ترافیک هنوز مشخص نیست و شهردار تهران باید در خصوص آشفتگی ترافیکی پایتخت پاسخگو باشد. از روز شنبه بسیاری از شهروندان اطلاعی از اجرا نشدن طرح ترافیک نداشتند و این مسأله برای‌شان دردسرساز شد.

اخبار اجتماعی- این عضو شورای شهر تهران در ادامه در مورد ارائه دستگاه زباله‌سوز اهدایی تهران به قم گفت: آخرین اخبار دریافتی در خصوص دستگاه زباله‌سوز اهدایی دولت چین به کلانشهر تهران  حاکی از آن است که با پیشنهاد و پیگیری جدی شهردار قم این دستگاه زباله‌سوز به شهر قم اختصاص یافته است. 

وی گفت: این در حالی است که بر اساس آمارهای ارائه شده از زمان شیوع ویروس کرونا میزان جمع‌آوری پسماندهای خطرناک بیمارستانی تهران به عنوان پایتخت کشور در طول روز به 110 تن افزایش پیدا کرده است و شرایط موجود این امکان را برای بیمارستان‌ها فراهم نمی‌‌کند که بخواهند با استفاده از دستگاه‌های اتوکلاو پسماندهای بیمارستانی خود را بی‌خطر کنند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به افزایش 40 هزار تن زباله‌ها بیمارستانی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تنها راه‌حل برای مشکل پسماند تولیدی بیمارستان‌ها دفن بدون تفکیک آنها است. 

نژادبهرام خاطرنشان کرد: دستگاه زباله‌سوز اهدایی شهردار پکن به تهران در پاسخ به کمک‌های انسان‌دوستانه مدیریت شهری پایتخت است و حجم زباله‌‌های بیمارستانی و پسماندهای عفونی تهران نیز در مقایسه با شهر قم 20 برابر است و کارکرد این دستگاه در پایتخت به مراتب مؤثرتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار بالای شیوع کرونا و وضعیت قرمز در پایتخت شهروندان از حناچی خواستار پیگیری جدی در این زمینه را دارند و در همین ارتباط به شهردار تهران تذکر می‌دهم که آخرین اقدامات و پیگیری‌ها را برای دریافت دستگاه زباله‌سوز اهدایی شهردار پکن انجام دهد.

 

نظر شما