شناسهٔ خبر: 40425116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توزیع ۶۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از محل موقوفات یزد

حمید رضا دهقان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع بیش از شش هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی بین خانواده‌های نیازمند این استان با صرف بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات و مشارکت‌های مردمی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «حسین زارع زاده» گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، شش هزار و ۸۰۷ بسته معیشتی در قاب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین نیازمندان استان یزد توزیع شد.

وی افزود: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات مرتبط، موقوفات غیر متصرفی، امامزادگان و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد هزینه شده است.

او با بیان این که در ماه مبارک رمضان امسال جلوه‌ای از سخاوت و همدلی مردم دارالعباده یزد به نمایش گذاشته شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی همچون  برنج ایرانی، روغن، گوشت مرغ یا گوسفندی، چایی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی سویا حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز نیازمندان بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، زارعزاده در پایان اضافه کرد: علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بن‌های خرید موادغذایی، غذای گرم، آش و حلوا،   نان گرم و بسته‌های گوشت نیز به صورت ویژه تهیه و در اختیار خانواده‌های کم بضاعت و بی بضاعت استان قرار گرفت.

نظر شما