شناسهٔ خبر: 40422447 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

پرداخت مابه‌التفاوت حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری با حقوق خرداد

تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از پرداخت ۱۵ درصد حق عائله‌مندی بازنشستگان خبر داد و گفت: همزمان به حقوق خردادماه مابه‌التفاوت حق عائله‌مندی فروردین و اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، اکبر افتخاری در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه اعطای بیمه‌نامه‌های تخفیفی و تخصیصی بیمه ملت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور اظهار کرد: در چند ماه گذشته خدمات خوبی به بازنشستگان در بخش‌های مختلف ارائه شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:‌ از ابتدای خرداد سرانه درمان بیمه تکمیلی بازنشستگان از 60 هزار تومان به 140 هزار تومان افزایش پیدا کرد و با این افزایش تعهدات بیمه تکمیلی دو برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در ادامه خدمات به بازنشستگان با تفاهمنامه‌ای که با بیمه ملت انجام گرفت بیمه‌نامه‌هایی در ارتباط با شخص ثالث، بیمه بدنه، آتش‌سوزی و بیمه حوادثی چون کرونا با تخفیف و تخصیص ویژه به بازنشستگان ارائه خواهد شد.

وی همچنین به برنامه‌ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات دندانپزشکی به بازنشستگان خاطرنشان کرد: البته در بیمه تکمیلی خدمات دست‌دندان اضافه شده و در آینده نزدیک نیز بنا داریم خدمات دندانپزشکی به بازنشستگان ارائه کنیم.

افتخاری از پرداخت حق عائله‌مندی به بازنشستگان خبر داد و گفت: امسال حق عائله‌مندی 15 درصد افزایش یافته که با حقوق خردادماه حق عائله‌مندی فروردین و اردیبهشت‌ماه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما