شناسهٔ خبر: 40421708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس بارسلونا و اعلام اولویت‌های باشگاه؛ آکادمی بارسا و فوتبال بانوان

مدیر باشگاه بارسلونا آکادمی و فوتبال زنان را بسیار پر اهمیت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جوزپ بارتومئو، مدیر بارسلونا آینده این باشگاه را آکادمی و بازیکنان ساخته شده در آن و ورزش زنان می‌داند. او در یک ویدیوکنفرانس با یک مدرسه مربوط به تجارت در لندن درباره استراتژی و برنامه باشگاه بارسلونا در آینده سخن گفت.


بارتومئو گفته: ۶ سال پیش ما اولین تیم حرفه ای فوتبال بانوان‌مان را راه‌اندازی کردیم. آن‌ها تا به حال رشد خوبی داشته‌اند. خیلی خوشحالیم زیرا در حال حاضر بارسلونا تیم باثباتی است و در حال کمک به رشد نسل جدید هستیم.
لاماسیا، آکادمی تیم بارسلونا یکی از بهترین مدارس فوتبال در دنیا است که قوانین آن توسط کرایف اصلاح شد و باعث شد بازیکنانی چون مسی، ژاوی، اینیستا و ویکتور والدز در این آکادمی رشد پیدا کنند و به افتخارآفرینی برای تیم بزرگسالان بارسا بپردازند.


بارتومئو در باره آکادمی بارسلونا و افزایش شعبات این مدرسه در سر تا سر دنیا گفت: ما در جریان اقداماتی که برای بنیاد بارسا انجام داده‌ایم، شعبات را افزایش داده‌ایم و فعالیت‌های گسترده‌ای در جریان این برنامه انجام شده است.
سال آینده انتخابات باشگاه بارسلونا انجام خواهد شد و ممکن است گزینه دیگری روی صندلی مدیریت بارسلونا بنشیند اما طرح و برنامه‌های کلی بارسلونا به همین ترتیب باقی می‌ماند.

نظر شما