شناسهٔ خبر: 40419376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتخابات تنیس| غیبت 2 کاندیدا در مجمع/ تذکر علی نژاد به یک نامزد

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع تنیس به یکی از کاندیداها تذکر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن هگمتانه هتل المپیک آغاز شده است.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضا مجمع برگزار و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته به عنوان نماینده کمیته و علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور دارند

برای ریاست فدراسیون تنیس، 7 کاندیدا به نام های عبدالرضا آریان فر، علیرضا پورسلمانی، پیمان جعفری طهرانی، سیدمحمودرضا حسینی، داود عزیزی، سیدکامیار کیمیایی و سیدرضا میرابوطالبی با یکدیگر رقابت می کنند.

سیدرضا میرابوطالبی و سیدمحمودرضا حسینی دو تن از کاندیدا در مجمع حضور پیدا نکردند تا در همان ابتدای راه تعداد کاندیداها به 5 نفر تقلیل پیدا کند.

در ابتدای مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس مجمع از کاندیداها خواست تا تنها به ارائه برنامه خود بپردازند و اصول اخلاقی را رعایت کنند. همچنین از کاندیداها خواسته شد تا اگر قصد انصراف دارند، 10 دقیقه سخنرانی را نداشته باشند.

آریانفر نخستین کاندیدایی بود که شروع به سخنرانی کرد. آریانفر به نفع پیمان جعفری انصراف داد که با تذکر جدی علینژاد مواجه شد که اگر قصد انصراف داشتید چرا 10 دقیقه وقت مجمع را گرفتید.

در ادامه مجمع بقیه کاندیداها یعنی پورسلمان، پیمان جعفری،  داود عزیزی و کامیار کیمیایی به ترتیب پشت تریبون رفته و صحبت کردند و برنامه های خود را ارائه دادند.

صمدیان رییس هیات آذربایجان غربی و احتشام زاده نمایند فدراسیون کارگری به عنوان ناظران صندوق رای انتخاب شدند. 

انتهای پیام/س

نظر شما