شناسهٔ خبر: 40415270 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

کارگردان «بی‌سر»:

اولویت حضور در جشنواره‌های خارجی است!

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «بی‌سر» با اشاره به اینکه اولویت برای این فیلم حضور در جشنواره‌های خارجی است، بیان کرد به اکران آنلاین «بی سر» فکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «بی سر» در گفتگو با مهر گفت: فیلم سینمایی «بی‌سر» را آماده نمایش دارم، این فیلم برای حضور در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آماده شده بود که به دلیل برگزار نشدن این جشنواره، هنوز مشخص نیست چه برنامه‌ای برای اکران آن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته به دنبال این هستیم که «بی‌سر» را به جشنواره‌های خارجی ارسال کنیم که این جشنواره‌ها نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا غالباً مشخص نیست چه زمانی برگزار می‌شوند.

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» توضیح داد: منتظر هستیم شرایط مطلوبی فراهم شود تا هم برای نمایش و هم برای حضور در جشنواره‌های جهانی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم. البته اولویت من این است که «بی‌سر» اول در جشنواره‌های بین‌المللی حضور پیدا کند.

سجادی حسینی در پایان با اشاره به وضعیت نامعلوم از سرگیری اکران فیلم‌ها در سینماها گفت: به پیشنهاد اکران آنلاین فیلم «بی‌سر» هم فکر می‌کنم.

در این فیلم بازیگرانی چون الهام کردا، مهدی کوشکی، رویا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چرا می‌خوای بکشیش؟ اون اندازه یه بچه دو ساله می‌فهمه!»

نظر شما