شناسهٔ خبر: 40415008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار چابهار:

وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است

چابهار - فرماندار چابهار با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در چابهار همچنان قرمز است، گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان روند صعودی دارد.

صاحب‌خبر -

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هنوز شرایط کاهش بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان و خصوصاً شهرستان چابهار رخ نداده و همچنان به تعداد بیماران مبتلا به این بیماری اضافه می‌شود.

وی افزود: از همین رو با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در چابهار و بر اساس تصمیم شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تمامی اماکن اسکان و پذیرایی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی‌ها، مهمان پذیر ها، مجتمع‌های تفریحی و رستوران‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

فرماندار چابهار ادامه داد: همچنین تمامی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری و همچنین محدودیت در ورودی‌های این شهرستان به شدت اعمال می‌شود تا شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: از همین رو از همه هم استانی‌ها و هموطنان عزیز خواهشمندیم تا زمان عادی شدن شرایط به شهرستان چابهار سفر نکنند زیرا سفر در این شرایط به معنای شیوع بیشتر بیمار کرونا است.

نظر شما