شناسهٔ خبر: 40414980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

قالیباف: مجلس یازدهم سازش با آمریکا را بی‌حاصل می‌داند/بنای مچ‌گیری نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رغم کاستی‌ها و ضعف‌ها توانستیم گام اول انقلاب را محکم و مقتدر برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) قوه مقننه و  در نطق پیش از دستورخود،  با سلام بر رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب ، خدمت، سلامت و امنیت در تمامی بلاد اسلامی گفت: بر سید مقاومت، نماد ایستادگی در مقابل زورگویان، مظهر اشداءعلی‌الکفار رحماءبینهم و یار صدیق رهبری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز سلام و درود می‌فرستیم.

وی افزود: مجلس یازدهم در برهه حساسی از انقلاب اسلامی و در آغاز برداشتن گام 40 ساله دوم و در صورتی که جمهوری اسلامی با مجموعه‌ای از قوت ها و ضعف‌ها و تهدیدها روبه‌روست با همدلی و وحدت آغاز به کار می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رغم کاستی‌ها و ضعف‌ها توانستیم گام اول انقلاب را محکم و مقتدر برداریم. این واقعیت انکار ناپذیر است که جمهوری اسلامی در همه گستره دشمن در عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی، امنیتی و فرهنگی مقاومت کرده بدون اینکه از آرمان های خود ذره‌ای عقب نشینی کند.

وی گفت: مجلس یازدهم مذاکره و سازش با آمریکا به عنوان محور استکبار جهانی را بی حاصل و پر ضرر می‌داند. راهبرد ما در برخورد با آمریکا تروریست تکمیل زنجیره انتقام خون شهید سلیمانی است.

این خبر کامل می‌شود...

نظر شما