شناسهٔ خبر: 40414434 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

برگزاری نشست «بررسی مکتب امام خمینی در هند و پاکستان» در رسا

نشست تحلیلی «بررسی مکتب امام خمینی در هند و پاکستان» به صورت وبینار در دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در قم به زبان اردو برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، اولین وبینار بین المللی خبرگزاری رسا در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با موضوع «بررسی مکتب امام خمینی در هند و پاکستان» امروز (یکشنبه) در دفتر مرکزی خبرگزاری، ساعت 13 به زبان اردو برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام روح ظفر رضوی امام جمعه بمبئی از کشور هند و حجت الاسلام دکتر سید میثم همدانی محقق و تحلیل‎گر سیاسی از کشور پاکستان حضور خواهند داشت.

از جمله مسائلی که مقرر شد که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گیرد، موضوع تحریف اندیشه های سیاسی و سیره امام خمینی (ره) در هند و پاکستان است.

شایان ذکر است که بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، سلسله نشست و جلساتی به زبان های مختلف انگلیسی، عربی، اردو و فارسی به صورت وبینار و از طریق فضای مجازی در این ایام برگزار می کند که تفاصیل هر برنامه به اطلاع مخاطبان عزیز این خبرگزاری حوزوی و دینی خواهید رسید.

نظر شما