شناسهٔ خبر: 40414405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ حادثه رانندگی در مسیر بوکان - میاندوآب ۵ زخمی برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- رییس هلال احمر بوکان گفت: بر اثر ۲ حادثه رانندگی و برخورد پنج دستگاه خودرو با یکدیگر در محور بوکان به میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی، پنج نفر به‌شدت زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

رییس هلال احمر بوکان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حوادث رانندگی عصر روز گذشته در نزدیکی روستای «ملالر» روی داد که در یکی از آنها سه دستگاه سواری پژو و پراید و در سانحه دومی، ۲ دستگاه سواری پراید و کامیون با هم برخورد کردند.

انور بیادار افزود: در این حوادث، پنج نفر مجروح شدند که حال سه نفر از آنها وخیم بود که با کمک نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محمد رسول الله (ص)، فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان منتقل شدند.

وی بیان کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه میاندوآب در دست بررسی است. 

جاده بوکان به میاندوآب ۵۵ کیلومتر طول دارد و به علت داشتن نقاط حادثه‌خیز فراوان هر ساله ده‌ها نفر در این محور جان خود را از دست می‌دهند. 

۲۰ درصد تصادفات جاده‌ای آذربایجان‌غربی مربوط به محور بوکان - میاندوآب است؛ بیشترین تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ نیز در همین محور رخ می‌دهد؛ از ابتدای سال جاری ۲ نفر در حوادث جاده‌ای در بوکان کشته و ۱۳ نفر زخمی شده‌اند.

نظر شما