شناسهٔ خبر: 40413284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حکم‌ها صادر نشده؛

بلاتکلیفی هیات رئیسه و سرپرستان در فدراسیون جانبازان و معلولان

زینب حاجی حسینی

بعد از گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان هنوز ترکیب اعضای هیات رئیسه این فدراسیون نهایی نشده و همین مسئله وضعیت بلاتکلیف سرپرستان را موجب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان که از هفته پایانی اسفندماه سال گذشته و یک هفته بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان، ریاست در این فدراسیون را به دست گرفت تا به امروز دست به تغییراتی زده که تغییر متصدیان برخی پست‌های داخلی و انتصاب سرپرست برای برخی انجمن‌ها از جمله آنها بوده است.

معرفی بیژن ذوالفقارنسب و حسین رضازاده به عنوان سرپرست انجمن‌های فوتبال و وزنه برداری از جمله این تغییرات بود. بعد از آن هم اسبقیان طی حکمی مسعود حمیدی ایروانی را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب کرد. در ادامه هم برای خزانه داری فدراسیون‌های سرپرست تعیین شد.

با وجود گذشته چند هفته از هر یک از این انتصاب‌ها اما حکم هیچ مدیریت قطعی هیچ یک از آنها هنوز صادر نشده است چراکه هنوز ترکیب اعضای هیأت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولان کامل نشده تا نسبت به صدور حکم‌های اینچنینی اقدام قانونی صورت بگیرد.

سید محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چرایی این مسئله گفت: رئیس فدراسیون این اختیار را دارد که برای پست‌های مختلف سرپرست منصوب کند اما حکم قطعی آنها باید پس از بررسی و تأیید اعضای هیأت رئیسه صادر شود. منتظر هستیم تا ترکیب اعضای هیأت رئیسه کامل و حکم آنها توسط وزیر صادر شود تا به این امور رسیدگی شود.

وی با اشاره به وضعیت ترکیب هیأت رئیسه فدراسیون جانبازان ادامه داد: این ترکیب شامل ۴ نفر می‌شود که البته دبیر، نایب رئیس و خزانه دار فدراسیون‌ها هم در آن قرار می‌گیرند. حدود ۲۰ روز پیش سه گزینه موردنظر برای عضویت در هیأت رئیسه را معرفی کردم و منتظر مشخص شدن وضعیت آنها هستم. ظاهراً گزینه‌ها پیشنهادی در مرحله استعلام هستند. گزینه چهارم را هم همین یکی دو روز پیش معرفی کردیم. منتظر هستیم تا وزیر ورزش حکم آنها را صادر کند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تاکید کرد: بعد از مشخص شدن وضعیت قطعی اعضای هیأت رئیسه، در مورد سرپرستان و حکم مدیریت آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.

اسبقیان در مورد کلیات تغییرات اعمال شده در بدنه فدراسیون جانبازان و معلولان و لزوم اجرای آنها گفت: هیچ یک از تغییرات بدون حساب و کتاب نبود. در مورد انجمن فوتبال نیاز به تغییر بعد از سال‌ها احساس می‌شد. برای انجمن وزنه برداری باید سرپرست انتخاب می‌کردیم چون مدت‌ها بود که مسئول انجمن زورخانه ای با حفظ سمت، این انجمن را هم اداره می‌کرد. در مورد دبیر فدراسیون هم لزوم جابه جایی برای رسیدگی به امور روزانه لازم بود. در هر صورت تغییراتی که نیاز بود را داشتیم و در اولین فرصت هم برای آنها تعیین تکلیف می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت که بعد از مشخص شدن وضعیت هیات رئیسه فدراسیون، بررسی در مورد سایر پست‌ها انجام شده و در صورت نیاز، تغییرات اعمال خواهد شد.

نظر شما