شناسهٔ خبر: 40410087 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه مهرآباد / ۲ نفر شوکه شدند

رییس اورژانس تهران از فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد خبر داد. پیمان صابریان درباره جزییات این حادثه گفت: فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه مهراباد در ساعت ۲۱:۴۴ به سامانه اورژانس تهران اطلاع داده شد. وی افزود: پس از رفع نقص، این هواپیما در سلامت کامل مسافران، در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، اما ۲ نفر از سرنشینان این هواپیما بدلیل ترس، دچار شوک زدگی شدند که مورد مداوا قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیمان صابریان (رییس اورژانس تهران) درباره جزییات این حادثه گفت: فرود اضطراری یک فروند هواپیما در فرودگاه مهراباد در ساعت ۲۱:۴۴ به سامانه اورژانس تهران اطلاع داده شد.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. خوشخبتانه در این حادثه تاکنون مصدومی گزارش نشده است.

رییس اورژانس تهران بیان کرد: طبق گزارشات رسیده به علت باز نشدن چرخ‌های هواپیمای فوکر که از کرمانشاه در حال عزیمت به تهران بود فرود اضطراری این هواپیما اعلام شد.

وی افزود: پس از رفع نقص؛ این هواپیما در سلامت کامل مسافران در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، اما ۲ نفر از سرنشینان این هواپیما بدلیل ترس دچار شوک زدگی شدند که مورد مداوا قرار گرفتند.

 

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما