شناسهٔ خبر: 40409358 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس سکوی B ۱۲ پارس جنوبی مطرح کرد؛

گزارشی از آماده‌سازی سکوی گازی بلوک B فاز ۱۲ پارس جنوبی+ فیلم

عبدلی گفت: سکوی گازی بلوک B فاز ۱۲ پارس جنوبی با ظرفیت برداشت روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز غنی به تولید ایمن و پایدار در ماه‌های سرد سال پرداخته است.

صاحب‌خبر -

گزارشی از آماده‌سازی سکوی گازی بلوک B فاز ۱۲ پارس جنوبی+ فیلمبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبدلی رئیس سکوی B ۱۲ پارس جنوبی در خصوص آخرین این سکو گفت:در حال حاضر تمامی نیرو‌های پارس جنوبی در سکو قرار دارند و از جهت ایمن بودن مخازن و بازدید سکو‌ها جهت تداوم تولید اقدام می‌کنند به طوری که پارس جنوبی با ظرفیت برداشت روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز غنی به تولید ایمن و پایدار در ماه‌های سرد سال پرداخته است.

او ادامه داد:در حال حاضر از هفته گذشته تعمیرات اساسی سکو‌ها آغاز شده است و در این چند روز توانسته ایم درب برخی از مراکز را باز کنیم و در حال حاضر مخازن آماده بازرسی هستند.

بیشتر بخوانید:  در پارس جنوبی چه می گذرد؟/ نصب دستاوردی شگرف در فاز ۱۱

رئیس سکوی B ۱۲ پارس جنوبی اضافه کرد: امیدواریم در چندروز آینده فاینتش ابزار دقیق این سکو‌ها هم انجام شود، خوشبختانه پروژه تا امروز طبق برنامه و مطلوب عمل شده است و امیدواریم ظرف هفته آینده طبق عملیات برنامه ریزی شده حرکت کنیم.

<div id="video-display-embed-code_11975587"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7372079/11975587?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما