شناسهٔ خبر: 40407210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی، هنری سپاه انصار الرضا (ع)

صبح امروز با حضور مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کشور و مسئولین سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) استان تکریم و معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز در مراسمی با حضور مسئول مرکز آفرینش های بسیج کشور، فرمانده و مسئولین سپاه انصار الرضا (ع) استان، مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تکریم و معارفه شد.

سرهنگ فرخنده مسئول سابق معاونت فرهنگی، هنری سپاه انصار الرضا (ع) استان در این مراسم با اشاره به عملکرد این معاونت، گفت: امروز مهم ترین موضوع در این معاونت پرداختن به بحث هنری در سطح رده های بسیج استان است.

وی با اشاره به افتتاح دومین مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج در خراسان جنوبی، گفت: امروز این مرکز به برکت همکاری تمام افراد و متولیان عرصه فرهنگ و هنر در استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به همکاری معاونت فرهنگی، هنری سپاه انصار الرضا (ع) با نهادهای فرهنگی استان در عرصه برنامه های فرهنگی و هنری، افزود: برگزاری دو جشنواره سرود استانی، بازسازی دو عملیات دفاع مقدس با عنوان مرصاد و والفجر ۳ به صورت میدانی و نمایشی در استان از جمله اقدامات این معاونت در چند سال اخیر بوده است.

فرخنده ادامه داد: برگزاری همایش های استانی با محوریت تبین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب، همکاری در برگزاری کنگره دو هزار شهید استان، حضور و مشارکت در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله و کمک های مومنانه، برگزاری نمایشگاه زنجیره ای لوازم التحریر ایرانی اسلامی و دفاع مقدس،  برگزاری نشست ها و تیم های مشورتی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر استان و جوانان از دیگر برنامه های دنبال شده در معاونت فرهنگی هنری سپاه استان بوده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ فرخنده تقدیر شد و سرهنگ صادق به عنوان مسئول جدید معاونت فرهنگی، هنری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی گردید.

 

 

نظر شما