شناسهٔ خبر: 40407111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی معرفی شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی روز شنبه در حاشیه سفر وزیر نیرو به این استان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی طی حکمی از سوی محمد حاج‌رسولی‌ها نماینده رییس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «احمد قندهاری» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی منصوب شد.  

امروز در حاشیه افتتاح سد سیاهو سربیشه، مراسم تکریم مهندس «حسین امامی» مدیرعامل سابق و معارفه دکتر «احمد قندهاری» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی برگزار شد.

وزیر نیرو در این مراسم که با حضور استاندار خراسان جنوبی همراه بود، در مورد انتخاب مدیران عامل شرکت‌های صنعت آب و برق کشور اظهار داشت: از دو سال قبل طرحی برای انتخاب این مدیران از طریق فراخوان آغاز شده و افرادی که توانایی و تخصص‌های مربوطه را دارند در فراخوان شرکت کرده و پس از طی مراحل مربوطه انتخاب می‌شوند.

بنابر این گزارش احمد قندهاری پیش از این به عنوان مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی مشغول به خدمت بود.

حسین امامی نیز سال گذشته در پی اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری (آبفا) و آب و فاضلاب روستایی (آبفار) در خراسان جنوبی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان معرفی شد و در این مدت سرپرست شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی بود.

وزیر نیرو امروز (شنبه) وارد خراسان جنوبی شد و سد سیاهو سربیشه، آبرسانی به شهر درمیان و روستاهای منطقه و طرح‌های آبرسانی به ۱۵ روستای استان در سفر یک روزه «رضا اردکانیان» افتتاح و عملیات اجرایی نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی درح در شهرستان سربیشه آغاز شد.

جمع سرمایه‌گذاری طرح‌های پنجمین هفته از پویش هر هفته_الف_ب_ایران در خراسان جنوبی هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان است.

نظر شما