شناسهٔ خبر: 40406838 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

سرنخی امیدوارکننده از ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

gsmarena

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد Galaxy Note 20 Plus با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. اما شاید ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ هم چندان از آن کمتر نباشد.

پیش‌تر صحبت از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای باتری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ بود. اما اهالی وب‌سایت SamMobile با بررسی دیتابیس رگولاتوری ۳C چین، شماره مدل یک باتری را یافتند (EB-BN980ABY) که ظاهرا در نسخه چینی این گوشی به‌کار خواهد رفت. این باتری، ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ یعنی کمی بیشتر از آنچه قبلا تصور می‌شد.

با توجه به مصرف بیشتر شارژ در شبکه ۵G این ظرفیت اضافه می‌تواند مفید واقع شود. از طرفی، اگر سایز نمایشگر مدل‌های پلاس و استاندارد Galaxy Note 20 به ترتیب ۶.۹ و ۶.۷ اینچ باشد، عمر باتری ۴۵۰۰ و ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها نیز تقریبا یکسان خواهد بود.

انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای پنل سوپر آمولد Infinity-O با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشند. وجود رم ۱۶ گیگ و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۲ (بسته به منطقه فروش) نیز در گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس قابل پیش‌بینی است.

همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم و شارژ وایرلس معکوس دور از ذهن نیست. همه این‌ها را به قلم S Pen اضافه کنید؛ ولی نباید انتظار وجود جک هدفون را داشته باشیم.

نظر شما