شناسهٔ خبر: 40405871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسطوره میلان: نبوغ مسی بیشتر از مارادوناست

الساندرو کاستاکورتا اسطوره میلان خاطره جالبی از بازی برابر لیونل مسی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو کاستاکورتا اسطوره میلان و یکی از بهترین مدافع تاریخ فوتبال، سال 2007 بازنشسته شد در حالی که با پیراهن میلان موفق به فتح 5 لیگ قهرمانان شد. او از معدود فوتبالیست هایی است که توانسته این تعداد قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست بیاورد.

 

 

 

 

کاستاکورتا که سال هاست به تفسیر فوتبال برای شبکه اسکای اسپورتس می پردازد، در مورد مصاف با لیونل مسی خاطره جالبی تعریف کرد. او زمانی برابر فوق ستاره بارسا قرار گرفت که او تنها 16 سال داشت و هنوز تبدیل به یک ستاره در دنیای فوتبال نشده بود.

 

 

 

 

کاستاکورتا در این رابطه گفت:« یادم است برابر بارسا بازی داشتیم و مسی آن زمان تنها 16 سال داشت. ابتدا او را جدی نگرفتم و فکر می کردم یک بازیکن جوان است که نباید خیلی خطرناک باشد ولی یک ربع بعد از کارلو آنچلوتی(سرمربی وقت میلان) درخواست تعویض کردم.»

 

کاستاکورتا اما با پیراهن میلان چندین بار برابر دیه گو مارادونا به میدان رفته بود. او در مقایسه بین مسی و مارادونا گفت:« هر دو نابغه اند و شباهت های زیادی دارند ولی نبوغ مسی بیشتر از مارادوناست. خوش شانس بودم که برابر هر دو به میدان رفتم. در آن زمان می توانستیم 66 بار روی مارادونا خطا کنیم تا یک اخطار بگیریم اما دوران کنونی مسی خوش شانس است که داوران با اولین خطای شدید، به بازیکن اخطار می دهند.»

 

 

 

نظر شما